Cut...

Hello Guys Now I'm Just hanging! Sone Will I go to Sleep.... Woho English here! No... I'm Not Orking this so let's Write Swedish.
Hej Kom just upp från badkaret och ska snart gå och sova, Sitter bara och lyssnar på lite fina lugna låtar så jag blir "taggad" inför "Sleeping time" Haha näh jag vet inte.. Men var sugen på att lyssna på lite fina lugna låtar så jag gör det. Här delar jag med Mig med en!
Cut Med i Vampire Diaries " När Elena inte bryr sig att Stefan är farlig för henne... Hon säger till Stefan att hon älskar honom... Låten börjar och de kysser varandra! (Första gången de har sex också)" Super söt Scen och verkligen en jättefin låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0