VILL VARA STUDENT!

Idag har min kära syster Hanna tagit studenten! Åh vad jag är avundsjuk! När jag såg henne kuta ut från skoldörrarna och när jag såg henne kliva på flaket, fyfan va jag ville att det var jag som vara studenten. Det jobbigaste var att Hanna sa att det var okej om jag ville följa med på flaket och åka men som vanligt hörde ju mamma detta och sa nej! Åh va jobbigt. Sen efter flaket kom studenten hem till mottagningen där runt 40 nära och kära välkomnade den väldigt blöta, smutsiga och öl luktande Hanna.
Sen var det dans uppvisning som jag sprang iväg på och det gick inte särskilt bra var as varm och jätte stressad! Sen 2 timmar senare kom jag tillbaka till mottagningen och åt lite efterrätt och hoppa sedan in i duschen och efter det gick jag och minglade lite.
UTSPRINGNINGEN:
Först ut...
STUDENT SÅNG:
FAMILJE TRÄFF:


FLAK:
Video på när flaket far iväg:




MOTTAGNING:



DANSUPPVISNING:
Bilder kommer senare ;)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh visst ville man följa med på flaket!?<3 vi måste sova över snart igen hedda och ha little prettey liers kväll hihi hade ingen ning hur det stavades...<3 puss

2011-06-12 @ 19:22:39
URL: http://rebeckawiksell.blogg.se/
Postat av: Rebecka

oj haha menade pretty little liars

2011-06-12 @ 20:24:11
URL: http://rebeckawiksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0