Tio Snabba bra frågor

1.Vad åt du senast?
Parmesan ost!
2. Vem/vilka var du med senast?
Jag var med Emma och Niki.
3. Vad skrattade du åt senast?
Åt lite bilder som var super roliga!
4. Vad pratade du om senast?
Humm... Emma hallberg ;)
5. Vad sa du senast?
Sov sött!
6 Vad tänker du på just nu?
En Sötnos!
7. Om du hade en lilla syster i 1 års åldern hur skulle du vara mot henne då?
Jag skulle vara så gullig och snäll, pussa henne hela tiden och leka med henne och hennes gosedjur. Sen skulle jag alltid ta hand om henne och jag skulle vara den som tröstade henne när hon vaknade på natten och grät. Åh ja vill ha en lillasyster!
8. Vad skulle du göra om din mobil plinga till och du fick sms från någon super känd skådis du älskar?
Jag skulle hamna i chock tillstånd och typ svara på smset och sen ringa alla jag kände!
9. Om Jorden gick under imorgon kl 8 vad skulle du göra då?
Jag skulle typ den dagen säga allt till alla som jag alltid velat säga men aldrig gjort jag skulle, ringa alla mina nära och kära och säga hur mycket jag älskade dem, sen skulle jag köpa massa dyra goda äta bara saker sen ta alla pengar man har fara till new york och ställa sig höst upp i rockerfeller center och skrika det högsta jag bara kunde!
10. Om du fick välja en pojkvän nu eller om 2 år vad skulle du välja?
Jag tycker man ska leva i nuet plus att jag verkligen inte skulle tacka nej till pojkvän nu. Så säger väll att nu hellre än om två långa år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är du kär i eller vem tänkte du på!

2011-06-20 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0