Sommarlovs Morgon!

Hejhej! Imorse vaknade jag rätt sent halv tolv typ och åt lite frukost sen två två/en timme senare for jag och Emma in till stan och Fikade Lunch på Cafè Bellmans vid sergelstorg. Jätte Mysigt, både jag och Emma som var super hungriga beställde in en stor toast var och dricka. Sen efter att suttit där en halv timma och ätit och snackat så gick vi och köpte glass vid gallerian. Mums! Nu är jag super mätt. Var verkligen mysigt att fika i stan. Ska börja göra det oftare.
Nu så har jag och Emma delat upp oss för att göra lite saker själva men vi hittar kanske på något senare iväll vi får se.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Saknar dig!<3

2011-06-22 @ 13:53:34
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0