Tårar och skratt!

Hejsanhejsan! Igår var Andreas sista dag här uppe! Vi hade jätte roligt var på Pdol och lyssnade på något galet rockband, gick i affärer, tivoli m.m. Super rolig sista dag!
Men känns nästan lite vemodigt nu när man vet att hon ska hoppa på planet hem mot arlanda och att jag kommer klara mig själv här uppe med alla norrlänningar och att snart denna sommar är slut! :(
Men några veckor är ju kvar! Så det är bara att utnyttja dem till 1000!
Idag så ska jag hem till Ellen och Axel och fika. Sen till Farmor och Farfar, efter det ska jag till stugan och göra mig i ordning till middag hos Johansson. Och när vi ätit så åker jag och Vilma iväg på Pdol konsert och ser på MAGGIO! Och sen sover jag hos vilma och imorgon spenderar jag väll antagligen min morgon med henne, NAJS!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0