Läs allt om ni är intresserad av Sommar Dagarna i Mitt Liv

Hej förlåt att jag inte bloggat! Men jag sovde över med Vilma och så har vi varit på middag och haft middag och ja allt sånt där man gör på sommaren!
Plus att datorn och kameran har krånglat! När kameran fungerat har inte internet och när internet fungerat så har inte kameran gjort det men nu fungerar båda. Så varför inte blogga!
Här om dagen så for vi ut till sommar stugan och tog det bara lugnt.
Sen senare den kvällen så blev vi bjudna till familje kompisar på middag och vi skulle ta med efterrätt.Gud så gott det var!
Eftersom att barnet i den familjen är Vilma och vi är ju så nära. Så sovde jag över där! Super mysigt.
Sen dagen efter påmorgonen blev det galenskaper på Vilmas Studsmatta och sen sova nästan heeeeela dagen.
Tills mamma kom och hämta mig och vi skulle ha tolv personer hem på middag hos oss. Det var en jätte rolig kväll det med. SPÅÅRAT! Haahah näää kanske inte men ursh va mätta alla blev.
Puss Idag är det lite mulet så ska bara chilla och äta glass!

Kommentarer
Postat av: det du...

Asså Hedda du e så stört het!!!!

2011-07-23 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0