L-M+H AL À BAK SKOLA !

Idag bakade jag och Lisa-mari också. Som vi alltid typ gör när vi är tillsammans.
Let's start Lisa-Mari+Hedda Al à Bak skola:
Idag blev det... KLADDKAKA PÅ MENYN.
Blanda socker, ägg, vetemjöl & smör
Kör i kakao och rör om:
SMAKA!
Häll över smeten i en smörad och bröad form, bred sedan ut chokladsmeten mot kanterna:
Sjoff in i ugnen 175°:
Tag ut efter 15 min:
Låt svalna. Servera sedan med ett glas mjölk och vispad grädde, skär en stor bit...NJUT!
MUMS!
Haha där hade ni vårat bästa recept på seg, god kladdkaka!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

HHAHAH USCH VILKEN FUL BILD PÅ MIG!!

Vi hade dte jätteskoj idag headson! ahahha, hedda, DU GLÖMDE SIRAPEN! ;)

PUSS loveu

2011-01-07 @ 19:43:23
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

Super fin header! :D



Ps, anmäl dig gärna till min tävling där du kan vinna, länk,bild, liten hälsning / beskrivning som sitter i min meny och syns i ca 1 vecka!

Kika in på bloggen för mera info :)



Ber om ursäkt om du inte gillar denna typ av kommentar!

2011-01-07 @ 21:37:06
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0