HARRY POTTER!

Nu har jag suttit i min säng i säkert två & en halv timme och bara läst i min bok.
Det är harry potter och dödsrelikerna.
Jag har gått från HATA HARRY POTTER MÄST I VÄRDEN, till harry potter super fan, till näh har sett harry potter för mycket så det är tråkigt nu, till harry potter fan igen och bla bla bla.
I typ 1-2 så HATADE JAG HARRY POTTER!
Sen 3,4 GALET FAN!
Sen typ inte gilla alls.
Sen nja sådär.
Efter det blev det, har sett filmerna så jäkla många gånger så de är skit tråkiga!
Orkar inte läsa böckerna så långa.
Och massa sånt där.
Nu tycker jag filmerna kan vara väldigt lång tråkiga men jag älskar att läsa böckerna.
Ibland tröttnar jag att läsa men då tar jag en paus men sen är det alltid lika kul att öppna boken igen.
Tror jag ska läsa vidare nu.

Kommentarer
Postat av: en blogg bland tusen andra

Fina bilder :)

2011-01-06 @ 16:57:12
URL: http://kavajen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0