Try to not Cry!

Okej nu har jag ...inprincip läst ut harry potter och dödsrelikerna. Haha jag åter som värsta nörden. Men det var sjukt bra! Alla böckerna är det. Oh jag tror aldrig jag gråtit så här mycket till en bok förut.
Jag bara grät och grät, skakade, snörvlade & tårarna bara forsade! Sen reste jag mig upp gick in på toan och torkade bort tårarna och gick sedan tillbaka till min bok för att fortsätta läsa... men det gick inte började gråta efetr en halvsida. HERREGUD. ÄR JAG MESIG ELLER. Nu ska jag bara bita ihop och fortsätta läsa bara några sidor kvar!
Haha tur att jag hade hyfsad vattentät mascara!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

gud vilka fina bilder hedda!<3

2011-01-18 @ 19:13:20
URL: http://rebeckawiksell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0