AUDITION!

Okej, idag har jag Dans Audition fan vad nervös jag är. Kl 15 då smäller det! Måste klara höger dubbel piruett. MÅSTE MÅSTE MÅSTE! Åh vad nervös jag är, så nervös!
Men nu vill jag inte tänka på det.
Igår blev det en rätt mysig kväll ändå med tjejerna tillslut. Vi satt inne på Emma J's toa golv och snacka hela kväällen. ;)
Två bilder på mig och Andrea som togs för några dagar.
Det var en mysig dag när andrea skulle sova hos mig, vi hade köpt massa gott godis och hade skit mysigt.
När bilden precis togs satt jag och andrea inne i mitt rum helt ner släckt med en massa lukt ljus tända och vi satt bara och prata. Det var verkligen en jätte mysig kväll/dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0