ÅKER IDAG.

Godmorgon.
Älskar verkligen att vakna upp och det är helt vitt utomhus, göra ordning en stor frukost, sätta sig ner i lugn och ro framför datorn och kolla in allt nytt på facebook. Det var de första jag gjorde idag.
Igår var jag med kompisar OCH HADE VERKLIGEN SKIT MYSIGT HELA DAGEN!
Köpte lite underkläder igår i stan. Och Rebecka, alicia och Ronja gjorde detsamma.
Idag åker jag hem. Ska på ett sätt bli skönt men också jätte trist! Kommer sakna alla mina kompisar här uppe!
Men åker inte förns till kvällen så hinner kanske göra något med några på dagen.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Josefin

hihi vad fin du är i brunt hår!! :D<33

2011-01-04 @ 13:23:05
URL: http://jojojosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0