Min Morgon!

Ja, min morgon var inte så vanlig! Jag vaknade i en super truper stor säng bredvid Vilma! Solen sken och vi gick ner till frukost Buffèn DET VAR DET BÄSTA PÅ HELA HELGEN!
Allt man kunde önska fanns, Säker 21 olika sorters Bröd, "Toast bröd, baugett, råg bröd, limpa, valnötsbröd, croissanter, runda platta bröd, tjocka scones, bagels, m.m"
Sen pålägg och det vill jag inte gå in på! TUSEN OLIKA MARMELADER, Salami, ost, massa!
Sen fanns ju också bacon, ägg, stekt ägg, korv, bullar, vofflor, Ananas och melon och man kunde göra sin egen musli, fil, yogurt, nötter m.m
Bästa frukosten någonsin! Helt ärligt!
Sen gick vi och mammorna en promenix i det strålande vädret och sen for vi hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0