Fyfan vilken kväll

Kanske inte var den dragigaste kvällen någonsin eller den galnaste.
Men det var så den roligast och den mysigaste på åratal!
Först så var Jag, Julia, Mika och Linn tillsammans. Vi tog skit roliga och snygga bilder.
Tror aldrig jag skrattat så mycket i hela mitt liv! Sen så gick
Julia någon gång vid 9 tiden.
Då fortsatte bara det roliga. Jag och Mika hade skratt attack, stackars Linn som fick stå ut med oss.
Efter att skrattat ut allt skratt som fanns inom mig blev vi plötsligt seriösa och börja snacka.
Vi snacka i 3 och en halv timme och fick ut allt verkligen det var som och läsa varandras dagböcker.
Fy så mysigt det var! Gud Gud Gud.
Imorgon på dagen träffar jag dem igen. Eller iallafall Mika och Linn. Längtar Redan!
Puss ska sova nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0