Det gör ont att gå i klackar en mil!

Tjena!
Asså måste bara säga att min syster har värdens bästa sko smak. Särskilt när det gäller klackar.
Om inte jag varit en sådan gullig lillasyster (Min syrra läser min blogg) så skulle jag haft på mig dessa skor vart jag än gick. Även hur ont jag skulle få i fötterna.
Men det är inte så hög klack så jag skulle inte DÖ precis.
Åh va jag älskar dem, De är bara för snygga! De passar till alla möjliga olika outfits.
Käre gode gud gör så att min stora systers fötter växer så jag kan få dessa skor! AMEN!

Kommentarer
Postat av: Julia

FAAAAN VAD SNYGGA! Ge mig!!!



Men du din lilla sötis, saknar dig ju! Ska du vara hemma på lovet? Har du lust att ses någon dag i så fall? Hör av dig! Puuuusss<3

2011-02-27 @ 20:55:58
URL: http://juliahjarthner.blogg.se/
Postat av: Hanna

SLUTA HÄNGA I MITT RUM! >:(



Och du kan låna skorna om du vill :P jag använder dom inte längre :)

2011-03-08 @ 23:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0