Borta bra...... men.....Hemma Bäst!

Hejsan!
Det är skönt att ha landat hemma nu! Men ingen vila eller ro...
Igår precis när jag landat ringer Axel och frågar om jag vill möta han, Andrea, Liv, Elena, Robert, Jordan, Felix m.m.
Och självklart ville jag det. Så direkt jag hoppar in i bilen från flygplatsen och kommit in genom ytterdörren drar jag bara plattången genom håret några gånger och sen möter jag upp dem!
Vi hade jättemysigt gick mest runt och snackade men det var ändå kul eftersom jag inte träffat dem på över en månad.
Aja Idag ska jag vara med Andrea och vi hittar väll på något skoj!
Puss!

Det övertexten säger stämmer verkligen!
Men måste erkänna att jag saknar stugan också, Kolla bara va vacker himlen blir där!
Helt oredigerad bild:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0