Brun bränd, Ny klänning och Marriott

Hejsan hejsan! Jag och pappa checka in här på Marriott igår och det är underbart! Frukosten var enorm det var buffè och de serverade från nutella mackor till sushi! MY DREAM HAVE COME TRUE! Polen är 4km och ja ni får lista ut det andra. Ska snart iväg och äta middag på strand restaurangen. Idag solade jag ett tag och sen så for jag och pappa in till stan och shoppade. Jag köpte två t-shirts och en blommig klänning! Älskar klänningen:
Puss
Bild på slutet av min nya klänning:
Iförrgår och förförgår så var Jag och Vilma och snorklade! Oerhört underbar upplevelse, massa söta fiskar i alla färger. Såg en mini haj en bläckfisk clownfisk regnbågsfisk m.m
Stranderna vi stannade på oh snorkla var jätte vackra.
Puss

Kommentarer
Postat av: Anni

Värsta bruna benen! Snygging! Önskar att jag var där med dig! LOVE KRAAAAM!

2011-04-18 @ 15:27:00
Postat av: Andrea

Kom hem nu, och juste jag bodde på Marriot i Danmark nu när jag var där, coolt! Älskar dig massor

2011-04-18 @ 19:04:31
URL: http://andrealindelow.blogg.se/
Postat av: Lovisa Swan :)

Tja ! Hoppas du har det bra i thailand ! Men vart kommer din bikini från ?<3

2011-04-19 @ 21:01:12
Postat av: Lisa-Mari

OHH VAD DE SER MYSIGT UT! Saknar dig och älskar dig x10000

2011-04-20 @ 22:29:54
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Och jättefin klänning btw!

2011-04-20 @ 22:30:08
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0