Tidig morgon med Flisan och blåbärs & hallonpaj

God morgon gott folk! Jag vaknade 6:10 i morse, och kunde inte somna om! VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG!
Aja  jag får väll bara gå och vara trött hela dagen.
Efter som jag haft en så lång morgon har jag hunnit göra rätt mycket. Som att sett en film Toy Story 2, älskar toy story. Jag har också gjort en extra god frukost, sett på tre avsnitt av vänner, bakat en blåbärs paj och hälsat på mina grannars nya hund. Den är helt bedårande.En tjej lagotto 8 veckor, brun och heter Flisan.
Hur söt som helst!
Snart ska jag gå och klä på mig sen fixa lite lunch och efter det vara med Emma och Niki. Hur mysigt som helst.
Hörs senare!
Puss
Bilder på min super goda blåbärs och hallonpaj:
Direkt ur ugnen:

På talriken:



Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Mmmmmmm gott med paj ;)<333

2010-09-05 @ 18:30:56
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Nathali

Hej hej,

Jag googlade på Lagotto och då kom din blogg upp =)

Vet du vilken kennel som din granne har köpt Flisan på? Hon är helt bedårande!

God jul och gott nytt år!

mvh

Nathali

2011-12-25 @ 02:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0