Skolfotot.

Hej förlåt för dålig uppdatering men vissa veckor har man bara inte tid.
Jag har pluggat mest dom här veckorna (eller iallafall sagt jag ska plugga och sen kollat på tv själv hemma).
Men men alla är inte pluggponnysar.
Idag var t.ex en sån här dag när jag sa att jag skulle plugga men det blev inte av... Vad hände liksom. Joo Top model gick på tv tyra banks show. Dumma tv apparat.
Några grejer som hänt den här veckan är:
Pluggat på bibblan med Emma och Mika,
Skulle varit med julia men hon har fått halsfluss och
fått mitt skolfoto:
Sen hade jag en rätt fin vit sommar klänning som outfit här om dagen:
Framifrån:
Bakifrån:
Bada med hårinpackning.
Puss ska plugga nu sen se idol och sen en film och sen sova och kanske läsa lite i sängen på läxan till imorgon<3

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

ÅHHH HEDDA JAG MÅSTE FÅ ETT SLOLFOTO PÅ DIG SNYGGA UNGE!!<333333 Älskar dig!

2010-09-30 @ 20:12:58
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0