Tre dagar ni missat!

Har glömt skriva lite, men här kommer allt ni behöver veta.
I måndags var jag med Alexandra Sara och Lovisa vi åt lunch ihop. Såg på skräckfilm och lekte lite i lovisas grann park. En sjukt mysig men ändå skit läskig dag.
På tisdagen var jag i skolan och efter det var jag Lisa-Mari och Rebecka tillsammans. Vår mellis blev i stora drag "bara" choklad, vi har kommit på att vi tre är helt galna i choklad! ´´
Sen idag Onsdag. Så gick jag först till skolan 8:10 var där till 11 och nu är vi lediga två timmar tills vi senare idag ska åka och orientera (hela skolan) JIPPI!  Inte så värst härligt. Nu sitter jag och pratar med Emma i telefon och ska snart lägga på för att ringa Andrea och äter lunch.
PUSS HA DET BRA!
Jag skulle ha lagt upp mer bilder om inte min mobil varit borta -_-  så dom kommer senare idag när jag hittat den!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är ulf som har din mobil, han råkade få med sig den till jobbet! Kram

2010-09-22 @ 13:04:42
Postat av: Lisa-Mari

Du är sååå söt heddi!

2010-09-22 @ 17:26:18
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0