Rätt irreterad!

Idag är det söndag och jag är trött! Trött på skolan, trött för ingen anledning, trött på att måsta plugga och speciellt trött på killar! Killar är bara dumma och jobbiga för det mesta "Det finns ju några shysta men det är ytterst sällsynt i den här åldern"  Särskilt idag har alla killar i min klass haft något problem. Förs så sitter en kille i min klass på musiken och slår i min stol 3 gånger i sekunden, men inte bara det när jag ställer mig upp så drar han undan min stol så att när jag sätter mig så finns det ingen stol där "HAHAH" Skit kul. Sen när ska hänga upp gitarrerna så måste såklart en annan kille i min klass lyfta upp sin gitarr och låssas slå den i mitt huvud och är så klen att han tappar den. Han sa iallafall förlåt typ 100 gånger så det är väll lugnt. Men liksom hur roligt är det att låssas slå en tjej med en gitarr i huvudet? Sen när jag och Linn står och kramas kommer det någon lite äldre kille och bara knuffar till oss för att vi stod lite i vägen! Han knuffa inte hårt men nog så att jag blev arg... Ja kanske inte den bästa torsdagen :/
Men om någon till kille irriterar mig idag blir det...
Men imorgon är det fredag och då blir allt säkert mycket bättre och jag är inte lika lätt arg och trött! Får vi hoppas!

Kommentarer
Postat av: Daphna

Vilken töntig kille vare som slog? hahah åh vår klass assååååååå!

2010-09-23 @ 19:39:04
URL: http://daphna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0