Kort, Regnigt skoldag + Lisa-Mari.

Hej alla idag har det varit en regnig måndag. När skolan sluta klockan 12 "vår superkorta dag" gick jag och Lisa-Mari hem i ösregnet och gjorde lunch. Det blev faktiskt väldigt gott, pasta och någon tomat och parmesan sås.
Sen plugga vi lite. har massvis med läxor som måste göras. Vi såg också på tv och snacka.
När det gått några timmar baka vi brownies. Dom blev lite torra men ändå goda.
Ni ser ju bilderna inte så tokiga :D
Ja vi gjorde inte så mycket mer lyssna typ på musik skratta som galningar och kanske lite andra roliga grejer.
Och sen igår, glömde jag skriva var jag med Emma H Eric och Emma J. Haha mina "E" kompisar ´´
Vi hade också rätt kul gick mest runt och gjorde inte riktigt något särskilt, men precis när vi bestämt oss för att åka hem till Gustaf där han och några till var jag tvungen att åka hem för då kom mina kusiner. Attans ;) Men det var också mysigt vi fika och pratade i flera timmar. slutet av den söndagen hade jag dans en timme.
Bild på en väldigt kvinnlig kille från i lördags (KNUT):D :
Puss puss Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Haha japp våra brownies blev rätt torra. ;) Men nu när jag smakade en nyss så var dom faktiskt lite kladdigare, HHAHA! och, HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAhAHHAHAh vilken knasig bild på mig nummer 6, HAHAH! ÄLSKAR DIG BÄSTIS! Puss<3333

2010-09-13 @ 19:51:55
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0