Idag!

Hej.
Som ni ser har jag gjort ny header "Själv". Vad tycker ni??
Jaa svara ärligt...
Mer saker jag gjort idag är att slutat skolan gått hem och ätit lunch. Haft utvecklingssamtal-som gick som smort, jag har också varit och shoppat med mamma efter utvecklingssamtalet, handlat grejer till middag, hjälpt mamma med sallad till maten och varit inne på datorn. Ja det är det jag gjort idag.
Riktigt slapp dag!
Men imorgon är det skolfoto, och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig! INGEN ANING! Något snyggt ska det vara... hahah vi får se vad det blir :)
Puss puss nu börjar FÅNGARNA PÅ FORTET snart. Så sätt på fyran gör en fruktsallad eller poppa lite popcorn sätt dig bekvämt i soffan höj volymen och njut av "FÅNGARNA PÅ FORTEN". Du kan också njuta lite av att det är fredag imorgon. Det gör jag iallafall.
Emma här om dagen på lunchen:

Lisa-mari på lunchen:
Jag med big eyes:



PS: VAD TYCKER NI OM HEADER?

Kommentarer
Postat av: betweens.blogg.se - En av alla fotobloggar

Najs header heddson :]

Men ja precis, det är bra. Vi kan ju göra det också ;)

2010-09-02 @ 21:41:03
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Jättefin header hedda!!

Hahaha, men vad är det för knasig bild på mig!!?? ;) AHAHAHAHAHHA :D

Puss<33

2010-09-03 @ 15:45:20
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0