Hachi!

Hejsan asså gud jag tror jag aldrig har gråtit då här mycket till en film i hela mitt liv. Det var värre en titanic, värre än moulin rouge eller My sister's keeper. Hachi, HERRE GUS ASSÅ! Jag svämmar över så sorgligt filmen är, men inte bara det det bygger på en sann historia.
Jag berättar kort hur hitorian är. Det handlar om en hund som följer sin matte och möter sin matte på tåg stationen varje dag han ska till och kommer hem från jobbet. Och sen en dag dör matten på jobbet, och då sitter voven och väntar på honom i tio år! Ni måste se den, har aldrig gråtit så här mycket.
Bilder från filmen:
Riktiga Hachiko:


Staty av Hachiko:


Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Åhh jag såg den när jag var på Gotlands båpten, jag grär floder jag överdriver inte! Hahah älskar dig<33

2010-09-26 @ 13:28:08
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: Lisa-Mari

Grät* <3 <3 <3

2010-09-26 @ 13:28:42
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0