Fredag+ Harry Potter party ;)!

Igår var jag med Emma Linn Mika Sara och Niki. Vi hade skit kul gjorde musik video, åt vatten melon, fota, satt och snacka mm.. Sen typ låg vi och sega nån timme ;)
Efter att alla typ gått hem från Linn var jag och Linn "såklart" kvar en stund hemma hos henne. Vi Bestämde att vi skulle festa till fredagen genom att ha Harry Potter maraton! Inte helt serigöst  men kul som fan, alla skulle bli tvungna att klä ut sig till någon Harry Potter karaktär. Hahah Jag vet rätt random " Min idèe ofc" Men det var skit kul faktiskt!
Så efter jag och alla varit hemma och ätit middag "Kyckling med soltorkadtomat pesto parmesan, ris och en god sallad"...
Åkte alla "förutom Emma och Sara som inte kunde" hem till Linn som en i Harry Potter ;)
Jag själv var Luna Lovegood som  kommer med i 5:an först tror jag, Mika var Hagrid/Dumbledor någon av dom vet inte riktigt, Niki Harry Potter själv och Linn Hermione. Vi hade så kul. Tog knäppa bilder som jag inte tänker lägga upp alla åt massa popcorn salta pinnar läsk mm, sen såg vi Idol och 1 harry potter film. Snacka om maraton.
Puss puss Hoppas eran Fredag var lika galen och skön som min var!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

Hahah, låter som en rolig kväll! ;)<33 ska bli såå kul på måndag heddi föresten!!

2010-09-11 @ 12:01:33
URL: http://lisaamari.blogg.se/
Postat av: daphna

Jag älskar dig underbara unge!

2010-09-11 @ 15:12:43
URL: http://daphna.blogg.se/
Postat av: vendela

Vad har du för kamera? Sjukt fina bilder Hedda!

2010-09-11 @ 19:54:48
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0