Nya grejor i skolan

Måndag idag, det var meningen att jag skulle plugga som en dåre idag... jaa det är ju två plugg dagar kvart till engelska provet eller det är på torsdagen så 3 men nu har typ nästan hela den här dagen gått så... Men men jag har i varje fall inte ens börjat plugga så ja vi får alltså se hur det går!
Förutom att det är väldigt jobbigt med skolan just nu (LÄXOR, PROV LÄRAR M.M) så var jag faktiskt väldigt taggad för skolan idag. Varför? Jo, för att i lördags shoppade jag och julia som dårar och då idag kund jag använda använda några av grejerna och fixa en snygg outfit. Alltid lika kul och gå till skolan med nya kläder tycker jag :)
Så här blev min outfit med ny skinnbyxorna idag...

Sen plus min nya skolväska, från monki. Kom också med i outfitten..

Sen precis när jag kom hem från skolan hittade jag ett rätt snyggt hippi band som passade till kläderna så då fick det också komma med:


Ytter kläderna blev:
Skor: Shepheards
Jacka: Skinnjacka
Mössa: Svart
Halsduk: stor, stickad, Randig
Vantar: Lovika

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vinnare utsedd, kika in :)

2010-10-18 @ 19:37:39
URL: http://betweens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0