Fredag!

Ett inlägg jag glömde posta från igår:
Äntligen fredag! Tack och lov.
Idag redovisade jag och patrik vårt lilla framförande om topp tio listor på mat godis m.m
Det gick skit bra och i slutet bjöd vi på choklad provning som gick hem direkt.
Efter skolan har jag varit med Emma Linn Mika och Niki. I början var de inte sådär skit kul men efter några timmar i centrum(coolingar som vi är) Blev vi så uttråkade att jag tror jag aldrig har skrattat åt så mycket konstiga grejer! --
Herre herre gud. Ikväll blir det bio i stan "kanske" inte säkert än annars blir det film kväll med godis och mjukis kläder. Middag Sushi - efterrätt ben and jerry's.
Såhär såg nästan min fredag ut igår -- förutom att---
blev varken bio eller film kväll vi var med Oscar h och Felix W inne på handelsbanken. :S Det är där man hänger "jaaou". Sen gick jag emma linn Emma j och niki hem till benjamin och var med honom resten av kvällen.
Det var min fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0