Idag i text och foton

Aah denna morgon, eftermiddag och kväll har varit toppen.
Morgon:
Börja med ett bubbel bad.
Sminkade mej en lite speciell sminkning. Komentera gärna vad ni tycker om det.
Klädde på mej.
Hela eftermiddagen var jag hos Andrea. Och var med henne, Mika och Niki.
Sen så åkte jag och mamma till stan och kolla på vinter jacka.
Efter det, blev det gamlastan på resaurang med Vilma och hennes mamma.
Mot kvällen åkte jag hem till Andrea igen och var med henne, linn och emma.
Morgon:
Eftermiddag:
Mika
Niki
Andrea:
Jag:
Har tyvärr inga bilder från middagen eller från ikväll. Kommer i morgon istället, iallafall från igår kväll /inte middagen/.
Puss sov gott!

Kommentarer
Postat av: andrea

Hahaha, fan va uttråkad ja ser ut! xD<33

2010-11-04 @ 00:54:11
URL: http://byanni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj vilken super bra kamera!

2010-11-04 @ 12:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0