LÄSARE KOM TILLBAKA!

Vart tog alla mina vackra läsare vägen! Kom tillbaka!
Åt middag för ett tag en och sen pluggade jag lite matte. Ikväll ska jag kolla på ung och bortskämd ett pogram som har premiär på 1an idag. Har också gjort en stort glas kaffe latte med lite oboy pulver och kanel på toppen. Så nu är det bara att mysa ner sig under filten, sätta på tv och dricka en klunk av den varma skummiga latten.
Tycker verkligen ni också ska se ung och bortskämd det verkar super roligt börjar kl 8 och håller på en timma tror jag.
Perfekt kaffe latte:
Lite kaffe
Lite varmmjölk blandat med grädde
Oboy pulver
Socker
"Kan ha i lite vanilj te också om man vill"
Sen skummar man varm mjölk genom att
först värma i micron sedan vispa med elvisp.

Pynta sedan med Oboy/kakao/kanel på toppen!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg å fin header =)

2010-11-09 @ 08:03:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0