Breakfast!

Godmorgon alla underbara läsare. Ett tag var ni borta men nu har ni kommit tillbaka igen. Men det skulle vara kul om ni kunde kommentera lite mer, känns så trist att på nästan varje inlägg får man inte vad någon tycker och tänker om det. Så kommentera mer, då blir jag jätteglad.
Nu har jag precis gjort frukost och ätit den framför tv, påslagen på 5 "Vakna med the voice".
Frukost blev te och två rostade mackor.
Sen tog jag två madariner också:
Mmh det var gott. Idag på dagen har jag inga planer men på kvällen blir det resaurang med Vilma, hennes mamma och min mamma och jag förstås. Sen så ska kanske jag sova över hos Vilma eller hon hos mig de ska bli jättemysigt, och maten där vi ska äta är ... PERFA!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0