Är inte galen i sötsaker - bara livs njutare

Herre gud va gott med glass tänkte jag i skolan. Så nu när jag slutat tog jag fram Ben&jerry's:en ur frysen värmde 10 sek i micron och satte några slevar av den ljuva choklad glassen i en skål. "TJOCKIS" Tänker kanske du som läser...Glass på en måndag liksom...? Men då säger jag NEJ! Jag är faktiskt livs njutare. Njuter av det livet har och bjuda på. Sen så kanske jag inte alls är sugen på glass på lördag utan vill istället ta massa glass på måndag. Sån är jag. Bryr mig inte, är jag sugen och det finns - NJUTER JAG! Vi har bara 1 liv kasta inte bort det genom att gå och längta, hungra ihjäl när du istället bara kan ta chansen tiden du lever. Tänk om du dör i morgon " av att en bil kör på dig ". Vad var det för mening då att du skippade den där godis påsen igår. Var du kanske rädd att sötsakerna skulle fastna på dina lår. Vad spelar det för roll nu när du ändå är död... Ingen bryr sig DU ÄR BORTA. Kommer aldrig er tillbaka.
Haha låter hemskt. Men de jag försöker säga är att varje dag kan vara din sista. Du vet aldrig vad som händer i morgon. Njut av den tiden du lever och har.
Se varje dag som din sista - ta vara på varje minut och njut.

SKÄM BORT DIG SJÄLV. VAR LYCKLIG - OCH TA HAND OM DIG! Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0