It's over

Nu är det äntligen färdigt!!
Jag har sprungit 4 km på ungefär 25 min! Rätt jobbigt men nu är det över.
Idag har jag varit med Emma, Linn, Sara, Niki och Mika!
Vi gjorde cheerleading danser på linns studs matta, åt frukt, lekte påven-banlyser, hoppa studsmatta och körde kläds-boll (om man nudda bollen fick man ta av sig ett plag) Hahah den sluta med att jag hoppa i bh och mjukisbyxor!!
Vi hade så kul!
Aja sen blev alla tvungna att åka hem för att alla måste plugga och äta och så. Men vi hade varit med varandra sen typ 12 "sluta tidigare"så vi hade ändå varit tillsammans i typ 4 timmar.
Nu har jag gjort mig en kopp te och äter jordgubbar, snart ska jag nog gå och plugga.
PUSS!!
Mums ikväll blir det thaimat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0