SOMMAR-SAKNAD!

God morgon alla :)

Hoppas ni sovit gott

Torsdag idag och jag hoppas det blir lika bra väder som det var igår för då var det typ 7+ och solsken hela dagen. Det var verkligen så härligt!

Längtar verkligen till våren och sommaren.

Här kommer några bilder som får mig att glömma all snö och kyla där ute!

Den här morgonen började bra jag vaknade tidigt och såg solsken utanför mitt fönster, känner lukten av nybakat bröd!=D
Jag går ner i köket och ser pappa med stora bagels på en plåt!!
Jag skär upp en halv bagels och brer lite philadelpfia på den, häller upp ett glas apelsinjuice och äter men gooda frukost!!!
Idag ska jag vara med fia,vi ska ha jätteroligt ihop!<3
Ikväll så ska jag hanna och mamma se på alice i underlandet;)
den verkar jättebraa!!
puss på er!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0