SOMMARTID!


God morgon allihopa :D

 

Nu är det sommartid och det är ju bra men inte idag eftersom vi missar en timme :p Denna dagen kommer gå snabbt! :(

Det är verkligen jättesynd för idag ska jag ha en underbar dag med Danliela och Andrea(bebben)!

Vi ska först äta lunch ihop sen ska vi åka till stan och där ska vi gå på cosmonova xD

Hahahha det ska faktiskt bli roligt!<3

 

 

Igår så var jag tyvärr inte med fia,hon skulle vara med sin mamma och göra något.

Istället så var jag med Emma!=D Vi hade jättejätteroligt satt fast klistrade framför en tv och körde harry potter spel i 2 timmar. Sen var vi i centrum också, så vi fick lite luft;)

Kl 5 var emma tvungen att åka hem, för då kom frida och susanne(Fridas mamma) för att hämta upp mig och mamma. Vi skulle äta tillsammans istan och sen gå på musikal(Grease)<33

Det var jättemysigt och musikalen var så braa!! =D

Kl halv 11 var vi hemma och då gjorde  jag en kopp te och såg på vänner ;)

 

puss nu ska jag möta andrea(BEBBEN) i centrum"!"<333

 

PUSS!!

<333


Kommentarer
Postat av: vendela

Hej, rösta gärna på min bikini! Skulle bli jätteglad! http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=lkoBPRXCgt3dBFj0SCOOQBbOnQA4runSSPRi#bikiniGallery

2010-03-29 @ 18:19:14
URL: http://justvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0