singular! ensamhetsfaktor! lonely!

Nu är det så att emma inte kunde göra något för att hon inte fick osv.=(
Så i stället för att ha as najs och roligt med emma vid det här laget sitter jag ensam framför en data skärm och fryser om tårna!!
Hahahah!!
Skit tråkigt att emma inte kunde göra nåååågot!!!
Men vi bestämde att göra något nästa helg i stället och fråga om några andrea oxå ville vara med så det blev lite med festligtxD<3
Det ska bli kul!=D
Efter som jag sitter här heeelt ensam"pappa sitter uppe på sitt rum och gör något, mamma och hanna ser på film och jag sitter här och mina tår blir snart isbitar!" så bestämde jag mig för att lägga ut lite bilder som jag tagit, jag är inte värsta proffset eller så jag ville bara lägga ut lite bilder för skojs skull! =D
Från i somras!!<3
Nu kommer lite foton som inte än typ jag tagit som jag bara tycker är roliga och så!<3
snacka om små alla var!!<3

Kommentarer
Postat av: Ellie<33

Gullig<33

2010-03-21 @ 09:56:25
URL: http://elliemcsmellie.blogg.se/
Postat av: Andrea (bästavän) <33

ååh goda tider! ahhaa<3 Skit vad små vi var ;) är det jag som står brevid dej??

Love you!

2010-03-21 @ 10:24:32
URL: http://galetbarn.blogg.se/
Postat av: Hedda<333

Jag vet typ små blåbär!!<33

hahah jaa det är det!!!=D

Redan tajta som bär första dagen ;)

2010-03-21 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0