Herregud det är ju vår!!!!<333

Idag har jag varit i skolan men det är inte det viktiga utan att idag har jag verkligen fått intrycket att det är vår!!
Efter skolan satt jag en stund och prata med andrea, paloma och emil om typ" inget" Hahahah!
Sen går jag hem efter nån timme medans jag går känner jag verkligen hur det bränner under mina svarta strumpbyxor! Först fatta jag inte varför det brände så mkt men sen fatta jag ju att det var solen som värmede som attans!! Sen kom värsta svala vinden och då tog jag ett djup ande tag och tänkte bara" VÅR "!
Sen kom jag hem och åt en macka och ett äpple och nu sitter jag ute på alltanen och solen verkligen steker!! =D
OcH det är massa små snödroppar ocg gula blommor här ute!!<3=D Gräsmattan är grön snön är borta och solen skiner kan det bli mer vår! =D
Hör av mig senare/PUSSAKRAMA!!<333

Kommentarer
Postat av: Ellie<33

VÅÅÅR!!!<333

2010-03-30 @ 21:14:29
URL: http://elliemcsmellie.blogg.se/
Postat av: Hedda<3<3<3

JAAAA OCH SNART SOMMAR!!<333

2010-03-30 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0