Eclipse!!

GAAAAH ECLIPSE TRAILERN HAR KOMMIT UT!!
hahahah jag har glömt ladda upp den den kom för typ en veckan sen!;)
filmen verkar jättebra men det roligaste är att jag ska till london i sommar och till new york och jag ska se den på premiären där och jag har läst i någon tidning att robert pattinson och kristen stewart ska kanske vara i london under premiären på bio salongen!!!!!!! AAAAAAAAAAH GUD JAG BLIR HELT UPP SPELT!! TÄNK ATT JAG KANSKE KOMMER FÅ STÅ NÄRA OCH SE MED EGNA ÖGON "ROBERT PATTINSON"!
Hahahhaha om det blir så att jag är i london den 30 juni när filmen släpps ut  så kommer jag garanterat träffa dom =D
HAHAH nu blir ni gröna av avundsjuka!!! hahahha men lugna jag ska ta bilder och lägga upp om det nu blir så att jag träffar dom!!! =D
här är trailern;) NJUUUT!!!
HAN ÄR BARA FÖÖR SNYGG!!!<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0