WATER MELON

I morgon åker jag! I morgon lämnar jag tråkiga Sverige och flyr till USA New York! Jag kommer ha så jäkla kul där.

Ni kommer säkert sakna mig men jag kan tyvärr inte säga det samma för jag kommer ha fullt upp med att ha roligt i new york! Hahah nää jag skoja, såklart kommer jag sakna alla jätte mycket! Men för dom flesta ses vi nog snart igen innan lovet är över.
Aja Idag har jag först packat, städat mitt rum och köpt ny mobil" jag gick imot allas röster och köpte den rosa" den var nog mer min stil vad ni än säger?
Jag är faktiskt nöjd.
Efter att köpt mobil var jag med Emma, Celine, Filip, Andreas, Klas och Gustav. Men bara en stund sen var jag tvungen att hem och packa osv...
Nu sitter jag i soffan och äter vatten melon :) Jummy.
Puss puss nu måste jag fort sätta att typ sitta i soffan och jäsa....

Kommentarer
Postat av: Lisa-Mari

UNDERBARASTE HEDDA!!!! VARFÖR ÄR DU SÅ HIMLA SÖT!?<333333333333333333333 jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig jag älskar dig!!!!!! Hihih pussar :D

2010-06-14 @ 19:23:34
URL: http://lisaamari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0