Dans helg

GOD MORGON!
Jag tog inte så många bilder från skansen så jag orkar inte lägga upp dom, det var inte så jättekul där.
I fredags var jag med Emma, Andrea, Linn, Elli, Knut, Filip, Andreas, Gustav mm vi var hemma hos filip och satt typ på hans studsmatta hela kvällen. När jag kom hem gick jag och la mig direkt.
På lördagen alltså igår, hade jag dans uppvisning hela dagen kom tid kl 12:00 och stanna där till kl 20:00. Jag var slut när jag kom hem så jag orkade inte vara med någon den kvällen satt bara hemma framför tv:n med mamma.
Vi kolla på Förtrollad, och spindelmannen ;)
Ja och nu är det söndag! Och jag säger godmorgon till er som nyss vaknat. Snart ska jag cykla ner till mat affären och köpa mig någon god frukost:D
Vad brukar ni äta till frukost?
Jag har dans uppvisning idag också, två stycken. En kl 14:00 och en kl 18:00.
Det känns lite nervöst men det går säkert bra. Önska mig bara lycka till!
Puss nu ska jag gå.
Bild från träning på dansen:

Kommentarer
Postat av: Ellie<33

Lycka till!

De kmr gå jättebra!<333

2010-06-06 @ 10:45:08
URL: http://elliemcsmellie.blogg.se/
Postat av: Vendela <3

Lycka till Hedda!!!!!! :)

PUUSS<3333

2010-06-06 @ 11:44:12
Postat av: Anonym

Det är verkligen fint på Skansen.

2010-06-07 @ 11:53:45
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0