MEN OJ!!!

Sjukt mysig kväll igår, med en massa sköna personer!
När alla gått stanna jag och Emma kvar hos Linn och sov där.
På morgonen så går vi upp och det ösregnar ute "KUL"
Vi bakar scones och spelar spel på Linns nya Ipad! Visst är det coolt hon har fått en sådan i för present.
Sen var vi med Andrea, Jeff och Remi.
Vi klädde ut Jeff till en tjej och hade väldigt kul!
Nu ska jag äta och sen ska jag ha en mysig hemmakväll ikväll.
Jag och Emma ska mötas kl 8 och köpa hem Läsk dipp chips grönsaker godis och hela packetet till oss och våra hungriga familjer:)
Bild på remi från i onsdags:
Jeff:
Linn:
Bild från nån dag sen:
Bild från igår kväll tror jag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0