Gud viken dag! NI MÅSTE LÄSA OCH KOLLA BILDERNA!

Hej hej! Good morning, good morning.
Igår var vi på Museet och det var faktiskt rätt kul. Eller cosmonovan vi såg var dööö trist, i början var det coolt men sen mådde man bara illa (det var 3d). En annan sak som var jobbig var att vi blev tvungna att gå ända till museet och det låg liksom en mil bort, så vi fick gå en mil.
Precis innan vi skulle börja vandra.
Lovisa och Andrea
Början på milen. Vi är nästan helt slut!
Sara, emma och linn
Äntligen framme och vi får dricka!
Isa, jag och emma
Inne på cosmonovan.
Jag och Lovisa
Lunch time!
När vi ätit lunchen gick vi runt lite på Museet och sen åkte vi hem.
Efter skolan var jag med Lovisa emma och andrea. Vi hade jättemysigt. Spelade Wii och jag och andrea bakade kladdkaka. kolla på tv osv...
Bilder från när jag och andrea (Mäster kockarna) Bakar.
Sen hade jag dans.
Jag gick lite tidigare från dansen för jag och pappa skulle till Elin. Gud det var jätte mysigt där, jag och Elin satt och åt rabarber paj och drack te på studsmattan. Super mysigt.
När vi varit hos Elin och sen skulle åka hem var det en consär med Acdc (hård rock bandet)
Så vi stanna och lyssna på dom! SJUKT COOLT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0