krullithår!

Nu har jag haft en underbar tid med Andrea hon tog alla bilderna så jag har tyvärr inga! :( Men men vi hade jättemysigt. Solade, badade, åt glass o godis, bastade ragga killar ;) Hahah skoja!
Det var en jätte snuskig gubbe på badet som typ var as fet och åt en macka som om den vore en krämig, saftig, kladdig kladdkaka eller något. Han satt bara 2 meter ifrån mig och andrea och svettades och drägglade över sin macka.
Hahah aja nog om det sen promenerade vi hem från badet i typ slowmotion för att andrea hade fått ett skav sår!
Nu ska jag ner i centrum och handla mat till imorgon då vi ska till något museum och kolla på roliga"KONSTIGA" grejer..
Såå pussilussi!
En sak till mitt hår blir lockigt när jag badat i vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0