Sol, bad, glass, cykel och grill = SOMMAR

Idag har det varit en riktig sommar dag! Sol från tidig morgon till sen kväll.
Jag har ätit glass nästan hela dan och sola, och bada är precis inget jag missat. Till frukost: åt jag helt vanlig frukost fil och flingor, Lunch: Pannkakor med färska jordgubbar och vaniljglass, Mellanmål: Jag och mamma köpte två glassar som vi delade på, jag hade inte smakat någon av dom men båda var lika goda som jag hoppats på.
Dumle och geisha glass, båda var jättegoda fast geisha smaka inte riktigt geisha fast den var ändå supergod.
Sen tog jag och mamma en cykel tur. Vi stanna vid en brygga och solade och badade. Men nu har jag precis ätit middag:Grillat Kött, någon sås, potatisgratäng, vitlöksbröd, sallad och tsatsiki. Snart blir det efterrätt Ben and Jerrys och svenska jordgubbar.
Puss snart börjar EFTERRÄTTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0