Mummi gummi rulli

Nu har jag precis kommit hem från Julia. Hon skulle iväg på något med sin mamma så vi kunde tyvärr bara göra något till nu. Men men 4 timmar är fan mycket, fast en tiden går så snabbt.
Nu ska jag iväg och typ ta ett dopp med pappa, för det är bara föör hett ute! Över 30 grader+sol! MÅSTE SVALKA MIG.
Mmm det här var min lunch:
Mammas pannkakor...
Med sia vanilj glass:
kan livet bli bättre?
Haahah en bild på mig och Julia idag i hissen påväg ut i solskenet och värmen!
Måste bara säga det här igår var det värsta snygga ljuset på himlen så jag tog den här vackra bilden på mig ;) Det ser ut som om jag slickar på något, men det är faktiskt bara skuggan av min mobil.
Ni kanske tänker NEJ TACK men jag tänker GIVE ME!
Grillad Banan med marabo i:
Det smaskade jag i mig igår, inte alla då... Min familj Hjälpte mig lite...
Sen har jag ett JÄTTEGOTT recept, ni måste testa!
KOLA PAJ! Sjukt gott för alla kola fantaster, men även för dom som inte är lika försjusta!
Aja sticker nu:
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0