Vanlig söööndag!

igår var jag med fia som ni vet vi hade jättemysigt satt mest vid dator och lyssna på musik och  när vi suttit ner för länge så satte vi på oss glasögon och dansade vilt nere i källaren!!! ahahhaahah<3xD sen spelade vi Rockband!xD jag var trummorna spela på easy och hon gitarren spela på expert ahahahah!!!!
jag ver där rätt länge sen åkte jag hem och kolla på en förtrollad romanc "igen" på 3an har sätten säkert över 25 !men för er som inte har sätten så säger jag bara kör på gå till närmaste vidiobutik köp lite godis och såklart hyr "en förtrollad romans" stoppa in dvd och tryck play,...aah nii vet hur det går till!<3
aja idag ska jag vara med andrea!<333 vi ska busa och ha as kuul!! ska driva lite med en kille vi känner!"shhhy"xD
jag skulle varit hemma hos henne halv 12men jag vaknade lixom kl 12 såå ahahha aaa....det blir lite svårt!x)
aja nu ska jag sminka mej så kan inte skriva mer
puss och kram!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dig med :*

2010-01-03 @ 18:30:10
URL: http://betweens.blogg.se/
Postat av: nelluuu<3

äntligen ingen skräckfilm!XD<333

2010-01-04 @ 10:26:34
Postat av: hedda<3

aahhahaha aaah men jag sååg faktiskt en skräckfilm den daan!!<33 skrev inte deet!xo<33=D

2010-01-05 @ 11:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0