utvecklingssamtal

Heej alla idag var jag i skolan börja 8 & 10 med idrott! =/ Rätt jobbigt med idrott när man precis vaknat!!
Aja sen var jag i skolan och såå... vi fick sluta kl halv 12 för vi har sånna här utvecklingssamtalxD jag hade det idag 12 & 30 sååå jobbigt hatar samtal med lärare och förälder! Dom bara satt och.."mmmmm...mmm...aaah ... mm jaa ... mm aaah ....näääh...mmm" ahhahaha jätte pinsamt!!
efter det var jag med andrea alexandrea sara och lovisa!<3
först vänta vi på att andrea och alexandrea sulle ha deras samtal fast andrea missa sitt xD ...
sen så gick vi till meej och åt glass!!! =))sara  gick ganska snabbt för hon skulle ha samtal.
sen efter glassen såg vi en film stepfords wives den är jättebra!<333
sen typ dansa vi runt i mitt vardagsrum och hade as kul,
efter ett tag gick andrea hem oc jag alexandra och lovisa vara bara kvar vi tog sjukt roliga foton och hade mys<3<3  nu pratar jag med andrea och ska äta snart det blir typ kyckling;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0