SOrry!

Förlååt, förlååt för att jag inte har varit såå aktiv på att skriva dom senaste dagarna!...lovar att bättra mej>!3
här kommer ett schema på vad jag ska göra idag!x)
kl halv 12:
vakna ;)
kl kvart i 12:
äta frukost
kl 12:
duscha
kl halv 1:
klä på mej och borsta tänderna
kl 1:
träffa julia!<3
kl2...vara med julia
kl3 vara med julia
kl4 vara med julia
kl5 julia
kl6 juliaa
kl7 middag hos kompisar
....
....
...
aah det är typ det jag ska göra idag=) jag vet inte riktigt vad jag och julia ska göra kanske åka in till stan, sitta på café, gå på bio lr nåt annat skoja! <3
idag har det hänt 3 jätteroliga saker!!
1. jag har fått pengar av pappa bara såådäär! 200 vet inte varför
2.jag vakna rätt tidigt idag halv 12 =)
3..... det stoooraaa!!!!! JAG HAR TAPPAT EN TAND!!=D
ahhahahha!<333
Här kommer lite bilder på dom senaste dagarna!<3
jag och vilma inne på glitter!<33
vad tycker ni jag skulle passa bäst i platinablont or.. brunt"!
jag gillar nog brrun mest!<3 vad tycker  ni?<33
typ igår r förrgår var andrea här hon stanna typ till kl 12 för hennes föräldrar och lille bror hade varit på bio som sluta dåå!<33 vi hade jättemysigt!<3 först bakat nån paaj vi improviserade med typ 12 egg och 19dl socker och en burk vaniljsocker och as mkt mjöön och mjölk!!! =/ den blev iiinte såå god! fast smeten gick hem hos andrea hon typ vulga i seej alllt!! ahhahahah sen åt vi middag<3 hemma gjord pizza, italiensk pasta och sallad det var typ buffeè lr nåt
efter det satt vi bara och prata och var inne på datorn lite men sen bestämde vi oss för att se peter paan xD lr jag tvingade typ andrea because i love peter pan! x) ahahhah han är såå snygg men för att andrea inte skulle döö under filmen såå tog jag den otecknade =(( mkt roligare med den tecknade där är peter pan såå mkt hetare juu!
fast han är okej i  den vi sååg oxå, värsta peter pan diskussionen här xD
ahahha sen somnade andrea under filmen!!!hahah såå sööt när hon sover PLUTTE!
när hon vakna var typ filmen slut såå då fota vi några fina bilder på våra händerxDlåter lite konstigt men dom blev jätte fiina!
sen gick hon hem  ungefär halv 1=(<333
aja nu ska jag snart träffa julia och vi ska göra något kul såå
puss och kram!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0