New Year / Nära döden upplevelse

Nu är klockan 3 och vi kom precis hem från vilma<333 hade jätteroligt gär först så kom vi dit och jaag gav vilma mina presenter till henne! ett cupkake läppglans xD och en hjärttvål<3 hon sa att hon älska presenterna såå det får man hoppas aja sen åt vi för då var ändå klockan typ 8 vi började med en förrätt! det var nån jätte god limesås med avocado och räkor i och vitlöksbröd till.
sen till mddag blev det sallad... oxfile bakadpotatis och nån pepparsås<3 dte var jätte gott fast man blev as mätt bara på förrätten så jag åt typ ingen middag! xD ahahah spara platts till efterrätten i stället men först skulle vi gå ut med vilmas hund såå vi gick en liten promenad<33 hunden heter alice och är jättegullig! svart&vit och bara 7 månader =) när vi kommer hem så äter vi efterrätt något med digistiv-kaka med hallon och något;) sen spelar alla buss och singstar!! VILKET LIV! ahahah med massa godis!! sen när allt lugnat ner sej såå selar jag och vilma och våra paappor kort! Jag och vilma vann! =D med 8-0
aja sen så började klockan närma sej halv tolv så vi går ut på deras alltan ch skjuter nån enstaka raket och sen tar vi en promenad 2 km bort med champang och pommac i händerna
vi går till ett berg där man ser hela stockholm!! vi kommer precis dit i tid en minut kvar tills allt smäller....10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 00000°°
! PAAAANG BOOM BANG! ÖVER HELA STOCKHOLM OCH BAKOM OSS OCH BREVID OSS OCH FRAM FÖR NÄSAN PÅ OSS släpps enorma raketer ut jag har aldrig varit med om något liknande det var som om färger kom från alla håll och att  allt bara smältes och det kändes som att hela SVERIGE var en enda stor färg gläd upplyst disco hall lr nåt! där står vi och skålar och  allt är frid och fröjt tills............. helt plötsligt är det nån idiot som sätter på en raket och riktar den rakt mot mej pappa vilma, vilmas pappa hans tjej och några andra och vi märker inget och sen hör jag bara FJUM OCH KÄNNER HUR DET BLÅSER TILL 1 MILLI METER FRÅN MITT HUVUD DEN NUDDAR MIN MÖSSA och om jag bara hade ställt mej lite på tå lr hoppat till skulle jag vara död nu! aja men det var ju tur att inget hände! =D
aja sen går vi hem och gör charader och släpper ut sånna här ljus balonger lr hur man säger sånna som börjar flyga när man tänder dom
och sen åkte vi hem =) nu sitter jag och kollar lite på tv och slappar =D GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0