IGÅR!

Godmorgon Godmorgon! Hoppas alla sovit gott!<3 Det har jag 11 timmar i djup sömn!! ;)
Igår hann jag inte skriva var med andrea,
vi var på något cafè där vi åt lunch jag tog en basilika och kyckling macka och andrea en salami pasta sallad!!xD
det vad jättegott!<3
Sen åkte vi hem till mej och baka(dansa vilt i mitt kök helt ner mjölade, och åt bara upp all smet!!;))
ahahhah det skulle bli kakor med nån citron kräm i mellan fast det blev... bruna, hårda kluttar med rinnande sås i mellan!! ni vet om ni bak kunskaper!!! det blir aldrig som i receptet!!
när klockan var ungefär tre var vi färdiga och då gick vi ner i centrum för att andrea behövde köpa två presenter till hennes pappa som fyller år idag!
hon köpte något slags ljus som man ska ha i bastun och en bok!! när vi var där nere passa jag på att köpa två presenter till min mamma som fyller år om en vecka! jag köpte några krämer! och typ något oliv grej kitt xD
sen efter centrum gick vi hem till lisa mari och gjorde inget särskilt satt och skoja lite och prata typ sånt!!<33
vi gick hem ungefär halv 7 för då skulle några gäster komma till lisa-mari xD
aja sen halv 7 gick jag och andrea hem, vi träffa ebba, nån emma och lovisa i centrum typ hundra år sen jag såg lovisa!!<3 ;)
hemma så åt jag middag och slog in mina paket till mamma och sen såg jag och hanna nån film på 2an och efter det gick det en deckare på 3an som var sjukt bra som jag kollade på... självxD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0