igåår

Hej allihop ledsen för att inte skrivit något på ett tag.
hahahah aja igår var jag med linn emma anni och lovisa vi åt nudlar hemma hos linn fast jag "råka" hälla i olivolja i mina nudlar =/// var iinte såå gott så jag åt inte precis så mycket;) fast sen gick jag och emma ner i centrum för att köpa present till hennes pappa som fyller år idag!<3 Grattiis! han fick ett present kort på dressman och två choklad askar.
aja sen gick vi till coop och köpte detta ;) ...
4 paket halstabletter
1 jätte big påse med dumle!
1 extrastor påse maltisers
2 mangosar
1 mentos packet
2 semlor
2 vitamindryck=D
ahhahah allt tillsammans blev 100
det blev vårat mellis
sen såg vi promnight en rysare love it den är jätte braa!=)
sen gick jag hem typ 7 8 och åt middag!<3

Kommentarer
Postat av: paloma<33

den e as braa!!!<333;D

2010-01-25 @ 18:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0