Fredaag!!

Godmorgon Godmorgon! Hoppas alla sovit gott!<3 Det har jag 11 timmar i djup sömn!! ;)
idag så ska jag först gå ut innan kl 2!!!! jag måste få ljus har typ inte fått det på 3 dygn!!! =O ahahhah
aja sen ska jag fixa till några till fåå saker i mitt rum och sen ska jag och pappa kanske åka till stan köpa lite nya grejer till mitt rum!!!!
Kl 4 så ska jag möta daphna i centrum!!! för att sen gå tillsammans hem till lisa-mari vi ska äta middag, ha film kväll och sova där ska bli sååå himla mysigt!!  jag ska ta med men 12 megapixlade digtalkamer för att få dom bästa fotona under kvällen"laddas upp imorgon på min blogg" isabella kommer oxå vara med men hon kommer inte fören typ 7 halv 8...
DEt ska bli mysigast ever!!<3


juste ska klippa mej snart!! ;) hur skulle jag passa i snebena=?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0